niedziela, 6 października 2013

NIEDZIELA - NA AKTYWNIE

Całą sobotę zastanawiałem się, czy jechać na dzisiejsze Warsztaty Nawigacyjne organizowane przez Pana Husky'ego, czy nie. Decyzję pomógł podjąć Marek, który rano wstał, aby narysować drzewo na plastykę. Spacer z psem, następnie godzina dla duszy. Śniadanko, wskakuję w strój rowerowy i dawaj - kierunek Gołębiewo. Czas gonił, ale udało się zdążyłem.

Same Warsztaty Nawigacyjne to rewelacyjny pomysł. I u Zbyszkowi należą się olbrzymie słowa uznania za ich przygotowanie i poprowadzenie. Pojawiło się sporo osób, a co za tym idzie na będzie więcej zawodników na Dogtrekkingu. Towarzyszyłem uczestnikom warsztatów na części trasy, czasami robiąc sobie skan w pamięci jechałem trasą bardziej dostępną dla rowerów do kolejnego pkt. 
















Podsumowując. BYŁO SUPER. 

Wróciłem do domku na wspaniały obiadek. Królika z buraczkami. Mniam. Obrobiłem zdjęcia z Warsztatów i ... na basen. Tzn. Marek jechał na basen a ja zabrałem Lupka i śmignęliśmy na małą rundkę AWFiS - Pachołek - AWFiS. Przebiegliśmy, przeżyliśmy - było super !!!



Fajny dzień jednym słowem.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz